JO PARLO CATALÀ

JO PARLO CATALÀ


Aquesta iniciativa, és el contrari de les altres en que participo. Està creada per viatjera de llibres. És una noia que és catalana però el seu blog, l'escriu en castellà. Va decidir crear una iniciativa per aquells bloggers que eren catalans. Si ets català, tens un blog (és igual que escriguis en un altre idioma) i vols participar en aquesta iniciativa, només has de fer dues coses:

- Posar el banner de la iniciativa en un lloc visible del teu blog.
- Penjar entrades de tant en tant en català.

Si us hi apunteu, ja ho sabeu!!!


Per qualsevol pregunta o voleu afegir-vos a la llista, passeu per el seu blog.

Comentaris

  1. Ets un dels primers blogs que seguesc que fa ressenyes en català i em sembla interessant. Una iniciativa interessant, m'apuntaria, però el meu blog és només en castellà així que...

    Ens llegim,
    Laura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Només que facis de tant en tant una entrada en català, ja podries participar-hi. :)

      Ens llegim!! =)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada