L'HOME DELS RECORDS

Títol: L'home dels records
Autor: Lois Lowry
Editorial: Camp a Través
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





DE QUE VA?

Aviat arriba la cerimònia dels Dotze, i tenen una sorpresa preparada per en Jonàs. L'han escollit per un càrrec molt especial, començarà la seva formació amb l'home dels records. Amb ell, aprendrà coses en que mai havia sapigut que existien o que no s'imaginava així, sentiments que mai havia sentit... Entre ells dos, se'ls acudirà una idea en que podran canviar tota la comunitat, que per ells serà un pas enorme i per prosperar, per fer un lloc més feliç.

OPINIÓ:

M'ha agradat i és molt recomanable. Aquest llibre, és el primer d'una trilogia. Primer hem vaig llegir Buscant el Blau, però no sabia que hi havia una trilogia. Un cop sapigut, vaig anar corrents a la biblioteca per anar a buscar els dos que hem quedaven. M'ha agradat, perquè aquest llibre, et fa pensar en la teva vida quotidiana i et fa raonar. Crec que viure de la manera en que viu el protagonista no m'agradaria gens i crec que com vivim ara, tot hi que hi han desgràcies, no està malament. 

SOBRE L'AUTOR:

Va néixer a Hawaii i va ser la 2n de tres fills. Com que el seu pare era doctor militar, va anar viatjant per els Estats Units i al Japó. S'ha dedicat a escriure novel·les infantils i juvenils. Ha fet més de 30 llibres i ha guanyat diferents premis, com Margaret Edwards, la medalla Newbery o el Dorothy Canfield Fisher. Han tret una pel·lícula d'un dels seus llibres. Aquí us deixo la seva pàgina web.

Comentaris

  1. Jo també he llegit L'home dels records i em va agradar molt, tenc pendent una relectura i continuar amb la resta de la trilogía. Els altres estan molt relacionats amb aquest?

    Salutacions,
    Laura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No.... Els que si que comparteixen personatges i estan relacionats, són el primer i l'últim (Missatger i Buscant el Blau). En aquest no hi vaig trobar relació entre els altres dos. Et recomano que et llegeixis els altres dos que et queden, perquè si t'has llegit l'Home dels Records i t'ha agradat, segurament els altres també t'agradaran.

      El Mal Vici de Llegir

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada