JULES VERNE I LA VIDA SECRETA DE LES DONES PLANTA

Títol: Jules Verne i la vida secreta de les dones planta
Autor: Ledicia Costas
Editorial: Barcanova
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



DE QUE VA?

Les dones de la família de la Violeta, amaguen un secret des de fa molt temps, però ho hauran de revelar a algunes persones perquè les puguin ajudar. Jules Verne, fa un viatge amb vaixell, i, per culpa d'una suposada parada de calderes. Allà, acompanyat d'en Pierre, que l'acompanyarà tot el viatge, descobreixen dos secrets importants, el de la família de la violeta i el nou vehicle que s'acaba de construir en secret. Amb aquests dos secrets ven amagats, solucionaran, quasi tots, els problemes que tenen. 

OPINIÓ:

M'ha agradat bastant, el primer cop que el vaig començar, va ser aquest estiu, però no hem va enganxar i el vaig tornar. Ara, un cop més l'he començat, perquè al club de lectura que vaig, fem el premi Protagonista jove. M'ha agradat, potser no el posaria a la llista de preferits, però si no tens res per llegir, aquest ho pot ser. El que vull dir, és que per mi, no és dels millors dels que m'he llegit, però que està bé. No es un llibre escrit per Jules Verne, sinó és una escriptora que ha escrit una història en que el personatge és ell. M'ha agradat, si no sabeu que llegir, aquí en teniu un! =)

SOBRE L'AUTOR:

Es una escriptora gallega i és de Vigo. Va començar a escriure molt jove. La seva primera novel·la, va ser Unha estrela no vento. Ha guanyat diferents premis, Premi Merlín de Literatura Infantil, Premi Nacional de Literatura Infantil y Juvenil i un dels seus llibres, ha estat seleccionat per estar a La lista de Honor de Ibby. Amb aquest llibre, també n'ha guanyat, han sigut, Premio Lazarillo i Premio Fervenzas Literarias. Voleu més informació? Aquí la teniu!

Comentaris