EL NOI DEL BUS

Títol: El noi del bus
Autor: Aina Li
Editorial: Fanbooks

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Resultat d'imatges de el noi del bus

DE QUE VA?

La Diana cada dia per anar a l'institut, agafa l'autobús. Un dia, esperant que vingui, juga al Candry Crush i a partir d'aquí, aquell dia coneix tres nois. Un d'ells, la coneixerà i acabaran sent més que amics. Però la millor amiga de la Diana, la Mary, tindrà problemes amb els nois, el contrari d'ella i l'Anna, també la seva amiga. Aconseguirà la Mary trobar un noi?? I que passarà amb el noi del bus??? Una novel·la d'amor i captivadora.

OPINIÓ:  

És un llibre que trobo que està molt bé, perquè mai saps que els hi pot passar i perquè. És un llibre molt recomanat.

SOBRE L'AUTORA:

Aina Li, va néixer el 1999, per tant, ara té 18 anys. Viu a Terrassa i estudia el batxillerat científic. Com tots els escriptors, li encanta llegir. Ella té un blog, on cada dia escrivia un post, fins que molta gent, a través de comentaris, la va convèncer per editar el llibre. Després, l'editorial "Fanbooks", el va editar. 


Comentaris

  1. Hola,
    Ja et segueixo de tornada! No m'esperava veure un post sobre el meu llibre, però m'ha fet molta il·lusió i me n'alegro que t'hagi agradat!
    Una abraçada i ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si, m'ha agradat molt!!! A mi, m'ha fet il·lusió que em seguissis.

      Moltes gràcies!!!

      Ens llegim!!!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada