EL MEU GERMÀ PERSEGUEIX DINOSAURES

Títol: El meu germà persegueix dinosaures
Autor: Giacomo Mazzariol
Editorial: Nube de Tinta

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Resultat d'imatges de EL MEU GERMA PERSEGUEIX DINOSAURES

DE QUE VA?

El Giacomo i els seus germans, esperen un altre germà, però serà especial. Ell se l'imagina com un superheroi, però al final veurà que no és com ell creu. El Gio (Giovanni), que és com en Giacomo l'anomena, té el síndrome de Down, i per això, li costa molt fer les coses. Al principi, a en Giacomo no li agrada com és, però al final, l'acaba estimant com tots els altres.

OPINIÓ: 

Aquests tipus de llibres, m'agraden, perquè hi ha gent que no és conscient que hi ha persones així, però que continuen sent persones "normals". En aquest llibre narra com ho veu el seu germà. Crec que és un llibre que la gent s'hauria de llegir.

SOBRE L'AUTOR:

Giacomo Mazzariol va néixer el 1997 a Castelfranco Veneto, on viu amb la seva família. Giovanni té síndrome de Down. El 2016 va publicar el seu primer llibre, "El meu germà persegueix dinosaures, dedicat al seu germà. "The simple interview", és un vídeo on en Gio, fa veure que va en una entrevista de feina. Aquí teniu el link.



Comentaris